Kanapki dla podróżującej koleżanki z rządu - skandal czy afera o nic?
Kanapki dla podróżującej koleżanki z rządu - skandal czy afera o nic?
Bogna Janke Bogna Janke
134
BLOG

Kanapki dla minister Rafalskiej - skandal czy awantura o nic?

Bogna Janke Bogna Janke Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Wiceminister spraw wewnętrznych Marek Surmacz wysłał policjantów po hamburgery dla podróżującej pociągiem koleżanki z rządu, wiceminister Elżbiety Rafalskiej – informuje "Dziennik". Policjanci czekali z kanapkami na peronie i przekazali je pani minister. Prośbę o przywiezienie kanapek wiceminister Surmacz zlecił wcześniej oficerowi dyżurnemu komisariatu kolejowego we Wrocławiu. Ten wysłał po zakupy do baru dwóch policjantów.

Surmacz tłumaczy, że zrobił to w „odruchu ludzkiego współczucia”, z własnej inicjatywy i nie na prośbę koleżanki. Podczas rozmowy telefonicznej Rafalska powiedziała mu, że od kilku godzin jest w podróży w nieogrzewanym pociągu, w którym nie ma wagonu restauracyjnego. Pomoc kolegi z rządu była „zwykłym ludzkim odruchem życzliwości”. 

W biurze prasowym Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu poinformowano, że policja nie będzie tej sprawy komentować. Nieoficjalnie wiadomo, że komendant wojewódzki nie będzie wszczynał postępowania dyscyplinarnego.

Czy postępowanie wiceministra Surmacza, który wysłał podległych mu policjantów po kanapki dla podróżującej pociągiem wiceminister pracy, to autentyczny problem, czy "Dziennik" szuka sensacji? Zapraszamy do komentowania w Salon24.

 

Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka