Bogna Janke Bogna Janke
32
BLOG

Czy to będzie wielki powrót?

Bogna Janke Bogna Janke Polityka Obserwuj notkę 57

"Wszystkie ręce na pokład, trzeba walczyć" - mówi Aleksander Kwaśniewski w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" (cały tekst w sobotę) i zapowiada swój powrót do krajowej polityki. "Za partyjniactwo rządów SLD gotów jestem przeprosić. Dziś jednak to zawłaszczanie państwa przez partię rządzącą, przejmowanie przez aparat partyjny kontroli nad dziedzinami, które powinny być częścią demokratycznego państwa lub społeczeństwa obywatelskiego - widać wszędzie. Chodzi o MSZ, wymiar sprawiedliwości, prokuraturę, policję, media publiczne" - mówi Kwaśniewski.

Co o tym sądzicie? Czy były prezydent uratuje lub zbuduje nową lewicę? Czy ma szansę odegrać jeszcze istotną rolę na krajowej scenie politycznej?

Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka