Bogna Janke Bogna Janke
848
BLOG

Głosuj w Konstancinie!

Bogna Janke Bogna Janke Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Wybierzmy lepszą przyszłość dla Konstancina. W niedzielę 21 listopada lokale wyborcze będą czynne od 8 do 22. Dostaniemy cztery karty do głosowania na: burmistrza oraz radnych gminy, powiatu i sejmiku wojewódzkiego. Na każdej stawiamy „X” tylko przy jednym nazwisku.

Wybory samorządowe mają dla nas ogromne znaczenie – od tego, kogo wybierzemy, będzie zależał rozwój naszej gminy w następnych latach. Ostatnich lat nie można nazwać sukcesem. Niepowodzenia władz samorządowych Konstancina w kończącej się kadencji można długo wymieniać. Do najważniejszych należą:
  1. brak rozwiązania problemu oczyszczalni ścieków
  2. ogromne problemy komunikacyjne
  3. brak ratusza i profesjonalnego, przyjaznego mieszkańcom biura obsługi
  4. liczne procesy sądowe wykonawców z gminą
  5. katastrofalny stan techniczny zabytkowych willi będących własnością gminy
  6. bałagan i prowizorka w centrum miasta
  7. brak komunikacji zbiorowej z terenu gminy do Konstancina
  8. niekorzystanie z funduszy europejskich
  9. niekorzystanie z możliwości współpracy z prywatnymi inwestorami w ramach partnerstwa publiczno-prawnego
  10. powstanie na terenie uzdrowiska „asfalciarni”
  11. złe warunki lokalowe gminnych przychodni
  12. brak wystarczającej ilości miejsc dla dzieci w gminnym żłobku i przedszkolach
  13. konflikt polityczny, który utrudniał lub uniemożliwiał współpracę dla dobra gminy
Kandyduję do rady miasta i gminy z listy lokalnego stowarzyszenia, nie związanego z żadną partią polityczną. Chcę mieć wpływ na decyzje podejmowane w gminie i kontrolę nad tym, na co są wydawane pieniądze. Konstancin jest fatalnie zarządzany. Bardzo chciałabym to zmienić.
 
Absolutnie najpilniejsze do rozwiązania problemy to usprawnienie komunikacji do i z Warszawy, rozwiązanie problemu oczyszczalni ścieków i budowa przyjaznego mieszkańcom ratusza.
 
Jako radna będę szczególnie wspierać wszelkie działania w następujących sprawach:
  1. likwidacja „asfalciarni”
  2. utworzenie w Konstancinie fili wydziału komunikacji starostwa powiatowego
  3. budowa i remont chodników
  4. budowa tras rowerowych, z zapewnieniem stojaków na rowery w wielu miejscach
  5. uporządkowanie terenu miejskiego targowiska
  6. sprawny system segregacji odpadów na terenie gminy; odbiór przez gminę gabarytów od mieszkańców
  7. prace nad tworzeniem i uchwalaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  8. remonty budynków i zwiększenie ilości miejsc w gminnym żłobku i przedszkolach
  9. połączenie Konstancina z metrem
  10. uporządkowanie centrum miasta, w tym m.in. wprowadzenie zasad wieszania tablic i banerów reklamowych

Mieszkańców Konstancina z mojego okręgu wyborczego (nr 1*) proszę o głos na mnie w niedzielę 21 listopada 2010 r. Kandyduję z listy KW Porozumienie Obywateli Konstancina-Jeziorny (nr 29), miejsce 2. Prześlijcie proszę link do mojego bloga Waszym znajomym z okolicy. Każdy głos jest dla mnie ważny.

Bogna Janke

 

 

 

* granice okręgu 1:

obszar ograniczony od zachodu ul. : Dworską, od południa ul.: Piaskową, Wierzbowską, Cedrową, Chylicką (numery parzyste od nr 8 do nr 66 i nieparzyste od nr 17 do nr 133), Grzybową, Sue Ryder, Ujejskiego, od wschodu ul.: osiedle KSM „ELSAM”, Wilanowska (numery parzyste od nr 92 do nr 140), Sobieskiego (numery parzyste od nr 48 do nr 64 i nieparzyste od nr 49 do nr 77), Matejki, Piłsudskiego, od północy granicą jest rzeka Jeziorka.

Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka