Bogna Janke Bogna Janke
7626
BLOG

Zmiana warty w spółce Salon24.pl S.A.

Bogna Janke Bogna Janke Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 348

Szanowni Państwo,

właściciele spółki Salon24.pl S.A. powierzyli mi obowiązki prezesa zarządu. Zastąpiłam na tym stanowisku Radka Krawczyka, który po prawie siedmiu latach pożegnał się z firmą. Bardzo dziękuję mu za wkład w zbudowanie i rozwój portalu Salon24. Radek był jego pomysłodawcą.
Przypomnę – wystartowaliśmy 16 października 2006 r. Portal Salon24 był pierwszym takim przedsięwzięciem w polskim Internecie. Blogi założyli tu znani publicyści z prawa do lewa, a także tysiące „zwykłych” ludzi. W Salon24 od siedmiu  lat toczy się żywa debata na tematy ważne dla Polski.
W 2007 r. zostaliśmy nominowani do nagrody im. Dariusza Fikusa - w uznaniu za stworzenie Salonu24, innowacyjnego forum wolności słowa, pierwszego na polskim rynku politycznego portalu blogowego.

Bogna Janke, Salon24
Gala wręczenia nagród im. Dariusza Fikusa w redakcji dziennika "Rzeczpospolita", 15.03.2007 r. Fot. PAP

Siedem lat temu zakładałam ten portal razem z moim mężem, Igorem. Przez pierwszy rok zajmowałam się redagowaniem strony głównej, kontaktami z autorami, korespondencją z użytkownikami. Potem na kilka lat rozstałam się z tym miejscem.
Teraz wracam, ale w innej roli. Jako prezes spółki będę dbać przede wszystkim o rozwój firmy. O to, by przynosiła dochody, które pozwolą utrzymać portal i umożliwią jego rozwój.
Salon24 pozostanie miejscem niezależnej, poważnej debaty. Nadal będziemy niepoprawnym politycznie forum wymiany myśli, otwartym dla każdego, niezależnie od światopoglądu. To się nie zmieni. Igor będzie wciąż obecny. Będziemy angażować się w życie salonowej wspólnoty i uważnie wsłuchiwać się w Państwa głosy. 
Salon24 będzie się zmieniał i rozwijał. Chcę otworzyć go na nowe tematy, choć polityka nadal będzie tu dominować. Pierwsze zmiany zobaczycie Państwo już wkrótce.

Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura