Bogna Janke Bogna Janke
1438
BLOG

Gotować każdy może…

Bogna Janke Bogna Janke Gotowanie Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Zapytała wczoraj Animela na swoim blogu: „czy ośmielę się kiedykolwiek pod Zdrowe życie podciągnąć jakiś przepis na ciasto? No przecież w życiu! Przecież to mąka, tłuszcze, cukier...”.

Kilka dni temu miałam problem, co zrobić z znanej wielu autorom i komentatorom Salonu24 blogerki Eski, która podała przepis na wegetariańską kolację. Bo ja w kategorii Zdrowe życie chciałabym czytać teksty na temat zdrowego stylu życia, a nie przepisy.
Pisze Animela: „zafundujcie nam wreszcie mały, malusi, skromniuteńki, kącik Kulinaria”.
Żeby więc nie było więcej takich dylematów, czy przepis na ciasto lub konfitury pasuje do kategorii Zdrowie życie, a także, by zadośćuczynić Państwa prośbom i sugestiom, stworzymy nową kategorię tematyczną, poświęconą gotowaniu i Waszym przepisom.
Pomóżcie mi, drodzy Autorzy i Komentatorzy, znaleźć dla niej odpowiednią nazwę. Smaki? Kulinaria? Jakieś inne pomysły?
Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości