Bogna Janke Bogna Janke
1916
BLOG

Zasady w Salonie24

Bogna Janke Bogna Janke Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Szanowni Państwo,

od ponad siedmiu lat budujemy serwis, który najpierw wytyczał drogi blogosferze, potem był punktem wyjścia dla wielu, którzy chcieli powielić ten pomysł. Od tego czasu powstały tysiące innych portali, ale Salon24 ciągle pozostał jedynym tak dużym serwisem społeczno-polityczno-gospodarczym, który jest oparty na blogach. Wiemy, że istniejemy dzięki temu, że piszą tu bardzo różni ciekawi autorzy. Bardzo szanujemy Państwa zaangażowanie i pasję. Salon24 istnieje też dzięki bardzo ciężkiej pracy kilku osób, zainwestowanemu czasowi i pieniądzom oraz dzięki ciągłemu szukaniu pomysłów na rozwój.
Salon24, tak jak facebook, twitter i wiele innych mediów społecznościowych i portali jest przedsięwzięciem prywatnym. Szanujemy poglądy naszych użytkowników, ale jako właściciele określamy panujące tu zasady. Rozumiemy, że nie każdemu mogą one odpowiadać.
Milion unikalnych użytkowników, którzy codziennie odwiedzają nasz portal, chce czytać notki na temat polskiej racji stanu, Ukrainy, Węgier, rządu, podatków, pieniędzy, polskiego życia publicznego, zdrowia, kuchni, czy podróży. Po to ten serwis powstał. Nie po to, być miejscem  awantur wywoływanych przez grupkę osób, którym coś się nie podoba.  Szanujemy Państwa poglądy, ale prosimy też, by szanować coś, co jest naszą własnością, co sami stworzyliśmy, w co zainwestowaliśmy pieniądze i czemu poświęcamy tysiące godzin ciężkiej pracy.
Różne formy reklam, stronicowanie, link sponsorowany w widgecie – to rozwiązania, które służą temu, by serwis miał lepsze wyniki, by mógł zarabiać na swoje utrzymanie i rozwój, który jest tu tak bardzo potrzebny. Bez pieniędzy z tych źródeł portal nie będzie istniał. Jest serwisem darmowym i musi – tak jak wszystkie inne portale – zarabiać na swoje utrzymanie.
Można to akceptować lub nie. Rozumiem, jeśli komuś to nie odpowiada. Serdecznie namawiam wszystkich do pisania w Salonie24, ale nie jest to zajęcie obowiązkowe. Do sygnalizowania uwag i zastrzeżeń służy poczta wewnętrzna i narzędzia do zgłaszania nadużyć.
Chciałabym poinformować, że wszelkie notki, które podważają dobre imię Salonu24, albo naruszają porządek, wywołują tu awantury, będą usuwane, a ich autorzy blokowani. Otrzymałam wiele maili od osób skarżących się na zaśmiecanie listy „ostatnie notki” tekstami nie mającymi nic wspólnego z debatą na tematy publiczne. Jeśli to nie wystarczy, zmienimy formułę tej rubryki. Chciałabym, aby setki tysięcy osób odwiedzających Salon24 mogły czytać teksty o polityce, gospodarce i innych ważnych czy ciekawych tematach. Proszę o zrozumienie. Życzę wszystkim owocnych i pasjonujących debat na ważne i ciekawe tematy.
Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Inne tematy w dziale Kultura