źródło: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna / www.konstancinjeziorna.pl
źródło: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna / www.konstancinjeziorna.pl
Bogna Janke Bogna Janke
1370
BLOG

Kino wraca do Konstancina

Bogna Janke Bogna Janke Film Obserwuj temat Obserwuj notkę 16

 

Po wielu latach przerwy do podwarszawskiego Konstancina-Jeziorny wraca kino. Mieści się ono, tak jak kiedyś, w zabytkowej willi Hugonówka. W ostatnią środę burmistrz Kazimierz Jańczuk przekazał klucze do pięknie odremontowanego budynku Konstancińskiemu Domowi Kultury. Uroczyste otwarcie zaplanowano na maj.

Przez kilka ostatnich lat willa, wybudowana w 1902 roku, straszyła wypatroszonymi wnętrzami. Poprzednie władze gminy rozpoczęły remont, po czym w trakcie prac zerwały kontrakt z wykonawcą. Obiekt niszczał. Remont wznowiono w 2012 roku. Dziś budynek wygląda pięknie. Wnętrza są nowoczesne i przystosowane do różnych potrzeb.
Remont kosztował ponad 7 milionów złotych, z czego nieco ponad 3 miliony pochodziły ze środków unijnych.
 
A tu wideo z nowego kina (źródło: Społeczni Obywatele Konstancina):

 

PS. Zapraszam do publikowania notek w nowej kategorii "Samorząd". Jesienią odbędą się wybory samorządowe. Z tego powodu w najbliższych miesiącach sporo się będzie działo i zmieniało w naszym otoczeniu.

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

źródło: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna / www.konstancinjeziorna.pl
źródło: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna / www.konstancinjeziorna.pl źródło: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna / www.konstancinjeziorna.pl
Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura