Bogna Janke Bogna Janke
1158
BLOG

Wielkanoc 2014

Bogna Janke Bogna Janke Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

W skupieniu, z nadzieją i radością w sercu czekamy jutrzejszego poranka – Święta Zmartwychwstania Pana Jezusa. W imieniu wszystkich osób, które pracują w Salonie24.pl, życzę Państwu pięknych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych.

Tym, którzy są daleko, ale myślami w Polsce, dedykuję te życzenia:
Z daleka, stąd,
gdzie srebrne kwitną bazie,
gdzie stołów biel
pisanki barwne stroją,
gdzie w czasie świąt
w wiosennym krajobrazie,
spowite w mgły
przydrożne wierzby stoją,
gdzie świątyń rząd
powrotu Twego czeka,
„Wesołych Świąt”.

(Tadeusz Kowalski)

Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura