Bogna Janke Bogna Janke
1577
BLOG

Ruszamy z Salon24 TV!

Bogna Janke Bogna Janke Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

Rozpoczęliśmy testy materiałów wideo pod szyldem Salon24 TV. Będziemy w nich publikować aktualne komentarze oraz ciekawe materiały filmowe. Mamy nadzieję, że wzbogacą one nasz serwis i będą dla Państwa dodatkową inspiracją do pisania i komentowania.

Zachęcamy do nagrywania i przysyłania nam własnych komentarzy. Czas nagrania: 1-2 min.
W wiadomości prosimy podać imię i nazwisko/ nick autora oraz temat komentarza.
 
Pożądane wymagania techniczne:
Format: MP4
Kodeki: AAC, H.264
Bitrate: minimum 2000 kbit/sec
Rozdzielczość: 640 x 360
 
Można przysłać materiał nie spełniający powyższych wymagań.
Wybrane komentarze opublikujemy w naszym serwisie.
Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura