Bogna Janke Bogna Janke
1008
BLOG

Cisza wyborcza w Salonie24

Bogna Janke Bogna Janke Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

W niedzielę 10 maja 2015 r. odbędą się wybory Prezydenta RP. O północy 9 maja rozpoczyna się cisza wyborcza, która potrwa do 10 maja godz. 21.00. W tym czasie zakazana jest wszelka agitacja. Prosimy o niepublikowanie tekstów i komentarzy na temat wyborów prezydenckich. Za złamanie zakazu grożą wysokie kary finansowe. Wszystkie treści, mogące być uznane za naruszające ciszę wyborczą, będą przez administrację Salonu24 usuwane.

Prawie dwudniowa cisza wyborcza to dobry czas na publikowanie tekstów na tematy inne niż polityczne. Zachęcamy do pisania.

Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Inne tematy w dziale Polityka