Gerard David, Narodziny Jezusa. ok. 1510–1515
Gerard David, Narodziny Jezusa. ok. 1510–1515
Bogna Janke Bogna Janke
1795
BLOG

Boże Narodzenie 2016. Pokoju i radości

Bogna Janke Bogna Janke Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 44

2016 lat temu urodził się Jezus Chrystus. Wielu z nas wierzy, że jest On Synem Bożym. Ale Boże Narodzenie obchodzą też niewierzący – tak silny jest ten przekaz chrześcijaństwa i tak silna jest tradycja.

Od ponad dwóch wieków w tych dniach jesteśmy ze sobą razem – niezależnie od poglądów i codziennych niechęci. 2016 lat. Kiedy spojrzymy z tej perspektywy, dzisiejsze nasze spory wydają się mało istotne.

Życzymy wszystkim - wierzącym i niewierzącym, zwolennikom i przeciwnikom rządu - dobrych spotkań, pięknej, pełnej pokoju i miłości Wigilii, radości z rodzinnych spotkań, rozmów i narodzenia Jezusa Chrystusa.

Bogna i Igor Janke

 

Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura