Bogna Janke Bogna Janke
2254
BLOG

Prezes Porozumienia Obywateli K-J przeprasza Bognę Janke

Bogna Janke Bogna Janke Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Przepraszam panią Bognę Janke za to, że w wyborach samorządowych 2010 została wprowadzona w błąd przez KW Porozumienie Obywateli Konstancina-Jeziorny co do granic okręgów wyborczych w Konstancinie-Jeziornie i w konsekwencji błędnie przez nasz komitet zgłoszona w okręgu 1, a nie 2. W wyniku tego, w dniu wyborów znaczna część wyborców nie mogła zagłosować na panią Bognę Janke.

Z powodu zaistniałej pomyłki wyrażam głębokie ubolewanie.
 
Ryszard Machałek
Prezes Porozumienia Obywateli Konstancina-Jeziorny
Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Inne tematy w dziale Polityka